Projektujemy i rozwijamy cyfrowe kanały kontaktu z Klientem: portal self service, voiceboty, chatboty oraz komunikację direct marketing. Budujemy wartość dla Klienta - rozwijamy w firmie podejście Customer Experience Management. Przygotowujemy i realizujemy strategie komunikacji do osób zadłużonych, partnerów biznesowych i pracowników. Wdrażamy wiele projektów oraz kampanii internetowych.
Więcej o nas:
- Rozpoznajemy potrzeby i perspektywę Klienta - prowadzimy badania ilościowe i jakościowe, zbieramy oraz zarządzamy bieżącym feedbackiem udzielanym przez niego w różnych kanałach (CSAT).
- Projektujemy rozwiązania cyfrowe oraz rekomendujemy zmiany w innych obszarach odpowiedzialnych za obsługę Klienta.
- Wdrażamy i opiekujemy się serwisami internetowymi.
- Realizujemy kampanie online (programmatic, performance, Google i Social Ads).
- Dbamy o komunikację wewnętrzną i relacje z mediami oraz partnerami biznesowymi.