
Projektujemy i rozwijamy cyfrowe kanały kontaktu z klientem: portal obsługi zadłużenia, voiceboty, chatboty oraz komunikację direct marketing. Dbamy o doświadczenia naszych klientów – uczymy się patrzeć na firmę ich oczami i usprawniamy to, co dla nich ważne. Przygotowujemy i realizujemy strategie komunikacji do osób zadłużonych, partnerów biznesowych i pracowników. Wdrażamy wiele projektów z zakresu Customer Experience Management oraz kampanii internetowych.
Więcej o nas:
- Aby poznać potrzeby klientów, analizujemy informacje zwrotne, które dostajemy m.in. w ilościowych i jakościowych badaniach satysfakcji (CSAT)
- Projektujemy rozwiązania cyfrowe oraz rekomendujemy zmiany w innych obszarach odpowiedzialnych za obsługę klienta
- Wdrażamy i prowadzimy serwisy internetowe
- Realizujemy kampanie online (programmatic, performance, Google i Social Ads)
- Dbamy o komunikację wewnętrzną i relacje z mediami oraz partnerami biznesowymi