Zajmujemy się obsługą Klienta – osoby zadłużonej. Informujemy o statusie sprawy, proponujemy porozumienie dostosowane do jego możliwości i sytuacji oraz udzielamy odpowiedzi na pytania. Ważna jest dla nas jakość obsługi oraz realizacja założonych celów. W naszej pracy umiejętność komunikacji oraz dobra organizacja czasu jest kluczowa, dlatego stale rozwijamy te kompetencje wspólnie z Zespołem Trenerów. ale również dostarczamy nowe know how z rynku poprzez szkolenia zewnętrzne.
Więcej o nas:
- Obsługujemy Klientów kompleksowo: na etapie polubownym i prawnym.
- Kontaktujemy się z osobami zadłużonymi różnymi kanałami: telefonicznie, przez chat, obsługę wniosków oraz portal obsługi zadłużenia online.b2-impact.pl .
- W codziennej pracy cały czas wspiera nas manager, Zespół Trenerów, jak również Zespól wsparcia Contact Center.
- Mamy jasno wyznaczone cele, które realizujemy w ramach zespołów.
- Każdego, nowego pracownika – niezależnie od doświadczenia – szkolimy i pomagamy mu rozwijać się zawodowo, pod okiem mentora.