-
Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta w Zespole Dużych Sald
Contact Center · B2 Impact S.A. Wrocław · Hybrydowo
-
Młodszy Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Contact Center · B2 Impact S.A. Wrocław · Hybrydowo
-
Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Contact Center · B2 Impact S.A. Wrocław · Hybrydowo

Zajmujemy się obsługą klientów – osób zadłużonych, którym pomagamy wrócić do finansowej stabilności. Informujemy dłużników o statusie ich sprawy, proponujemy porozumienie dostosowane do ich możliwości. Dbamy o wysoką jakość obsługi, by osiągnąć założone cele.
Więcej o nas:
- Obsługujemy klientów kompleksowo: zarówno na etapie polubownym, jak i prawnym
- Łączymy odwagę i asertywność z empatią, bo kierujemy się zasadą „twarde podejście do sprawy, przyjazne – do klienta”
- Kontaktujemy się z dłużnikami na różne sposoby – przez telefon, chat, odpowiadając na ich wnioski oraz przez portal obsługi zadłużenia online.b2-impact.pl
- Dzień pracy mija nam szybko, bo mamy jasno wyznaczone cele, które realizujemy w ramach zespołów
- Na bieżąco pomagają nam managerowie, zespół trenerów i zespół wsparcia contact center
- Szkolimy każdego nowego pracownika – niezależnie od jego doświadczenia – i pomagamy mu rozwijać się pod okiem mentora